piątek, 5 czerwca 2015

LBA

Hej wszystkim :)
Macie piątek wolny czy nie? Ja, na szczęście, tak :D
Dostałam nominację do Liebster Blog Award od Julki :) Zapraszam na jej bloga :)
Myślę, że skoro przy mojej pierwszej nominacji pisałam co to jest, to tym razem nie ma takiej potrzeby.
A więc, czas na odpowiedzi na pytania!

1. JAKI JEST TWÓJ WYMARZONY ZAWÓD?
Aktorka, pisarka...

2. JAKI KOLOR NAJBARDZIEJ LUBISZ?
Chyba błękitny, przynajmniej tej kredki, co zauważyłam, używam najczęściej podczas bazgrolenia :D

3. JAKI JEST TWÓJ STYL UBIERANIA SIĘ?
Ubieram wszystko, co wygodne i mi się podoba :)

4. OD KIEDY BLOGUJESZ?
Od kwietnia

5. KTO NAJBARDZIEJ WSPIERA CIĘ W BLOGOWANIU?
Kochana E. N. <3 W ogóle nie tylko w tym, właściwie w wielu moich pomysłach. W tym, żeby zjeść gulasz podczas jazdy autobusem także, mniej więcej :D

6. JAK POSTRZEGAJĄ CIĘ INNI?
Szczerze mówiąc nie wiem, i nie interesuje mnie to :) Inni nie wiedzą co przeszłam ani co czuję w danym momencie, więc ich opinia o mnie nie jest dla mnie ważna. Ci, którzy nie przepadają za mną, może zmieniliby zdanie, gdyby przeszli to samo, co ja, chociaż wiem, że mogło być gorzej :D

7. CZY OSOBY Z TWOJEJ KLASY WIEDZĄ, ŻE MASZ BLOGA?
Tylko jedna

8. MASZ RODZEŃSTWO?
Tak mówią. Ale mi bardziej przypominają zwierzęta, niż ludzi :D

9. OPISZ SWOJĄ NAJLEPSZĄ PRZYJACIÓŁKĘ.
Wspiera mnie, cokolwiek by się nie działo. Ciężko jest ją wyciągnąć z domu, ale jak już, to dobrze się bawimy. Zauważyłam, że odkąd się przyjaźnimy, stała się bardziej otwarta, chyba, że tylko w stosunku do mnie :D Chodzimy razem do klasy. I co by tu jeszcze o Tobie napisać, E. N.? O, wiem! Mamy obie świetne wspomnienia z patelnią <3

10. WOLISZ CZYTAĆ KSIĄŻKI CZY OGLĄDAĆ FILMY?
Książki ;*

11. TWOJA ULUBIONA PIOSENKA?
Nie mam takiej, ale ostatnio słucham na okrągło "Left, Right, Left" oraz "Friction" :)


Jeśli chodzi o nominację innych blogów, to nie mam takich, co także równa się z brakiem pytań.
Życzę wszystkim miłego weekendu :) Nowego postu możecie się spodziewać we wtorek, jak zwykle.

3 komentarze:

  1. Hej!
    Chciałam cię zaprosić do nowej ocenialni - Jagodowa Recenzownia.

    Zachęcam do składania zamówień x

    http://recenzownia-barwinki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujęę! Gdy to czytam czuję dziwne ciepło na sercu. Idealny opis mnie i nasza kochana, słodka, niezapomniana patelnia ;)
    Ić ze swoim talentem.
    ~ E.N

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujęę! Gdy to czytam czuję dziwne ciepło na sercu. Idealny opis mnie i nasza kochana, słodka, niezapomniana patelnia ;)
    Ić ze swoim talentem.
    ~ E.N

    OdpowiedzUsuń